Cechy naszego wsparcia technicznego

Pośród zalet naszego wsparcia technicznego można wyróżnić kilka głównych. Są one filarami świadczonej przez nas usługi. Konsekwencja w realizowaniu założonych celów pozwala nam utrzymywać najwyższy możliwy poziom usług.

Zaoszczędzony czas

Korzystając z naszego wsparcia technicznego zaoszczędzasz czas poświęcony na samodzielne rozwiązywanie problemu czy też szukanie specjalisty, który poradzi sobie z danym zagadnieniem. Gwarantujemy też, że nasz specjalista rozwiąże problem szybciej niż inni.

Wysoko wykwalifikowani specjaliści

Nasi wysoko wykwalifikowani specjaliści są przygotowani na różne scenariusze działań. Dzięki ich umiejętnościom nasze usługi spełniają wszystkie wymagane normy i dają 100% zadowolenia naszych klientów.

Indywidualne podejście do klienta

Indywidualne podejście do klienta pozwala nam maksymalnie skrócić czas do minimum. Dzięki indywidualnemu podejściu i znajomości klienta nasi specjaliści już po szybkim wywiadzie są w stanie dobrać wstępne środki zaradcze, a potem znaleźć rozwiązanie problemu.

Szybka reakcja na zgłoszenie

Klienci mający z nami stałe umowy o nadzór nad infrastrukturą kontaktują się z naszymi specjalistami bezpośrednio. W przypadku nowych klientów oraz tych, którzy nie korzystają z usługi stałego nadzoru czas reakcji nie przekracza 180 minut w godzinach dziennych oraz 8h w godzinach nocnych.

Zaoszczędzone pieniądze

Zatrudnianie administratora na stały etat wiąże się z takimi kosztami jak stała pensja czy szkolenia. A co jeśli aktualnie nic się nie dzieje? Korzystając z naszej usługi wsparcia technicznego oszczędzasz czas i pieniądze. To my szkolimy naszych specjalistów i dbamy, by świadczone przez nich usługi były zawsze na jak najwyższym poziomie.

Gwarancja rozwiązania problemu

Wychodzimy z założenia, że każdy problem ma rozwiązanie. Dlatego też gwarantujemy, że nie spoczniemy dopóki nie rozwiążemy Twojego problemu. Nigdy nie zbywamy klienta ani nie wykręcamy sięod powierzonego nam zadania. Zawsze szukamy rozwiązania, które będzie stabilne. To czyni nas jednymi z najlepszych specjalistów na rynku.

"Problemy bez rozwiązania nie istnieją, istnieją ludzie którzy nie umieją rozwiązania znaleźć."

Szczególy naszej oferty wsparcia technicznego

Poniżej przedstawiamy szacunkową wycenę naszych usług podzieloną na poszczególne pakiety. Ceny pakietów usługowych mogą różnić się od rzeczywistych w przypadku, gdy klient wyrazi chęć korzystania z dodatkowych usług. Istnieje możliwość zindywidualizowania pakietu. W celu uzyskania dokładnych informacji handlowych zapraszamy do kontaktu oferty[at]s-m-s.pl. Nasz konsultant udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji.

Pakiet wycenowy
Wycena indywidualna
Indywidualna wycena usługi (tylko usługi zdalne)

Dojazd do klienta

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji oprogramowania biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu systemów operacyjnych

Wsparcie techniczne z zakresu technologii sieciowych

Konsultacje z zakresu bezpieczeństwa fizycznego

Wsparcie techniczne z zakresu bezpieczeństwa informatycznego

Pakiet godzinowy
49,20 PLN*
Każda rozpoczęta godzina zegarowa

Dojazd do klienta

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji oprogramowania biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu systemów operacyjnych

Wsparcie techniczne z zakresu technologii sieciowych

Konsultacje z zakresu bezpieczeństwa fizycznego

Wsparcie techniczne z zakresu bezpieczeństwa informatycznego

Pakiet podstawowy
455,10 PLN*
Za 10 h miesięcznie

Dojazd do klienta

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji oprogramowania biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu systemów operacyjnych

Wsparcie techniczne z zakresu technologii sieciowych

Konsultacje z zakresu bezpieczeństwa fizycznego

Wsparcie techniczne z zakresu bezpieczeństwa informatycznego

Pakiet rozszerzony
861,00 PLN*
20h miesięcznie

Dojazd do klienta

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji oprogramowania biurowego

Wsparcie techniczne z zakresu systemów operacyjnych

Wsparcie techniczne z zakresu technologii sieciowych

Konsultacje z zakresu bezpieczeństwa fizycznego

Wsparcie techniczne z zakresu bezpieczeństwa informatycznego