Korzystając z naszego wsparcia technicznego zaoszczędzasz czas poświęcony na samodzielne rozwiązywanie problemu czy też szukanie specjalisty, który poradzi sobie z danym zagadnieniem. Gwarantujemy też, że nasz specjalista rozwiąże problem szybciej niż inni.
Nasi wysoko wykwalifikowani specjaliści są przygotowani na różne scenariusze działań. Dzięki ich umiejętnościom nasze usługi spełniają wszystkie wymagane normy i dają 100% zadowolenia naszych klientów.
Indywidualne podejście do klienta pozwala nam maksymalnie skrócić czas do minimum. Dzięki indywidualnemu podejściu i znajomości klienta nasi specjaliści już po szybkim wywiadzie są w stanie dobrać wstępne środki zaradcze, a potem znaleźć rozwiązanie problemu.
Klienci mający z nami stałe umowy o nadzór nad infrastrukturą kontaktują się z naszymi specjalistami bezpośrednio. W przypadku nowych klientów oraz tych, którzy nie korzystają z usługi stałego nadzoru czas reakcji nie przekracza 180 minut w godzinach dziennych oraz 8h w godzinach nocnych.
Zatrudnianie administratora na pełen etat wiąże się z takimi kosztami jak stała pensja czy szkolenia. A co jeśli aktualnie nic się nie dzieje? Korzystając z naszej usługi wsparcia technicznego oszczędzasz czas i pieniądze. To my szkolimy naszych specjalistów i dbamy, by świadczone przez nich usługi były zawsze na jak najwyższym poziomie.
Wychodzimy z założenia, że każdy problem ma rozwiązanie. Dlatego też gwarantujemy, że nie spoczniemy dopóki nie rozwiążemy Twojego problemu. Nigdy nie zbywamy klienta ani nie wykręcamy się od powierzonego nam zadania. Zawsze szukamy rozwiązania, które będzie stabilne. To czyni nas jednymi z najlepszych specjalistów na rynku.
Poniżej przedstawiamy szacunkową wycenę naszych usług podzieloną na poszczególne pakiety. Ceny pakietów usługowych mogą różnić się od rzeczywistych w przypadku, gdy klient wyrazi chęć korzystania z dodatkowych usług. Istnieje możliwość zindywidualizowania pakietu. W celu uzyskania dokładnych informacji handlowych zapraszamy do kontaktu info[at]s-m-s.pl. Nasz konsultant udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W zależności od ustaleń z klientem |
|
||
|
W zależności od ustaleń z klientem |
|
||
|
W zależności od ustaleń z klientem |
|
||
|
W zależności od ustaleń z klientem |
|
||
|
W zależności od ustaleń z klientem |
|
||
|
W zależności od ustaleń z klientem |
|
||
Dowiedz się więcej |
NIP: 5223180711
REGON: 38576614600000
KRS: 0000833607
Rosy Bailly 3/9
Warszawa, 01-494
hirt[at]s-m-s.pl
+48 22 859 29 23
Link do Facebooka Link do Twitteraa Link do Keybase Link do LinkedIna
Copyright © S.M.S. Security and Management Systems sp z o. o. 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.