Gwarancją dobrze wykonanego zadania jest wybranie właściwego wsparcia.




W celu zapewnienia jak najbardziej kompleksowej obsługi klienta w naszej ofercie nie mogło zabraknąć wsparcia w zakresie oprogramowania i sprzętu. Potrzebujesz specjalisty w tym zakresie? Sprawdź co możemy Ci zaproponować.






Zaoszczędzony czas

Korzystając z naszego wsparcia technicznego zaoszczędzasz czas poświęcony na samodzielne rozwiązywanie problemu czy też szukanie specjalisty, który poradzi sobie z danym zagadnieniem. Gwarantujemy też, że nasz specjalista rozwiąże problem szybciej niż inni.

Wysoko wykwalifikowani specjaliści

Nasi wysoko wykwalifikowani specjaliści są przygotowani na różne scenariusze działań. Dzięki ich umiejętnościom nasze usługi spełniają wszystkie wymagane normy i dają 100% zadowolenia naszych klientów.

Indywidualne podejście do klienta

Indywidualne podejście do klienta pozwala nam maksymalnie skrócić czas do minimum. Dzięki indywidualnemu podejściu i znajomości klienta nasi specjaliści już po szybkim wywiadzie są w stanie dobrać wstępne środki zaradcze, a potem znaleźć rozwiązanie problemu.

Szybka reakcja na zgłoszenie

Klienci mający z nami stałe umowy o nadzór nad infrastrukturą kontaktują się z naszymi specjalistami bezpośrednio. W przypadku nowych klientów oraz tych, którzy nie korzystają z usługi stałego nadzoru czas reakcji nie przekracza 180 minut w godzinach dziennych oraz 8h w godzinach nocnych.

Zaoszczędzone pieniądze

Zatrudnianie administratora na pełen etat wiąże się z takimi kosztami jak stała pensja czy szkolenia. A co jeśli aktualnie nic się nie dzieje? Korzystając z naszej usługi wsparcia technicznego oszczędzasz czas i pieniądze. To my szkolimy naszych specjalistów i dbamy, by świadczone przez nich usługi były zawsze na jak najwyższym poziomie.

Gwarancja rozwiązania problemu

Wychodzimy z założenia, że każdy problem ma rozwiązanie. Dlatego też gwarantujemy, że nie spoczniemy dopóki nie rozwiążemy Twojego problemu. Nigdy nie zbywamy klienta ani nie wykręcamy się od powierzonego nam zadania. Zawsze szukamy rozwiązania, które będzie stabilne. To czyni nas jednymi z najlepszych specjalistów na rynku.





Szczegóły naszej oferty wsparcia IT

Poniżej przedstawiamy szacunkową wycenę naszych usług podzieloną na poszczególne pakiety. Ceny pakietów usługowych mogą różnić się od rzeczywistych w przypadku, gdy klient wyrazi chęć korzystania z dodatkowych usług. Istnieje możliwość zindywidualizowania pakietu. W celu uzyskania dokładnych informacji handlowych zapraszamy do kontaktu info[at]s-m-s.pl. Nasz konsultant udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji.

Rodzaj pakietu
"Rozliczenie wycenowe
Rozliczenie godzinowe
Podstawowe rozliczenie pakietowe
Rozszerzone rozliczenie pakietowe
Cena (z vat)
Indywidualna wycena
49,20 PLN
455,10 PLN
861,00 PLN
Sposób rozliczenia
Na podstawie indywidualnej wyceny
Stawka godzinowa
Abonament miesięczny (10h) + Koszt godzinowy ponad ilość godzin w pakiecie
Abonament miesięczny (20h) + Koszt godzinowy ponad ilość godzin w pakiecie
Dojazd do klienta
Jeśli konieczne
Możlie
Tak
Tak
Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji sprzętu biurowego
W zależności od ustaleń z klientem
Na życzenie klienta, liczone w godzinach
Wsparcie techniczne z zakresu obsługi i konfiguracji oprogramowania biurowego
W zależności od ustaleń z klientem
Na życzenie klienta, liczone w godzinach
Wsparcie techniczne z zakresu systemów operacyjnych
W zależności od ustaleń z klientem
Na życzenie klienta, liczone w godzinach
Wsparcie techniczne z zakresu technologii sieciowych
W zależności od ustaleń z klientem
Na życzenie klienta, liczone w godzinach
Wsparcie techniczne z zakresu bezpieczeństwa informatycznego
W zależności od ustaleń z klientem
Na życzenie klienta, liczone w godzinach
Konsultacje z zakresu bezpieczeństwa fizycznego
W zależności od ustaleń z klientem
Na życzenie klienta, liczone w godzinach
Dowiedz się więcej





NIP: 8561828002
REGON: 368405795
Rosy Bailly 3/9
Warszawa, 01-494

info[at]s-m-s.pl

+48 534 510 536

Link do Facebooka Link do Twitteraa Link do Gitlaba Link do Keybase Link do LinkedIna

Copyright © S.M.S. Security and Management Systems 2019. Wszelkie prawa zastrzeżone.